Dzięki sukcesowi rynkowemu Peugeot 208 oraz efektywnym działaniom w zakresie sprzedaży do firm, Peugeot Polska rozpoczyna 2013 rok od rekordowego wyniku sprzedaży.
W styczniu br. Peugeot sprzedał w Polsce 1 953 sztuk samochodów, odnotowując 6,54 % udziału w rynku i tym samym zajął 4. pozycję w rankingu najlepiej sprzedających się marek w Polsce. W segmencie samochodów dostawczych marka uplasowała się na pozycji lidera z imponującym wynikiem 835 zarejestrowanych pojazdów i udziałem w rynku na poziomie 24,14 % To jeden z najlepszych wyników handlowych Peugeot w 20-letniej historii marki w Polsce!....
czytaj więcej >>>>www.peugeot-klub.pl
Popularne posty
-
Kompaktowe wymiary NOWY PEUGEOT 308 o długości 4,25 m jest najbardziej kompaktowym hatchbackiem w tym segmencie. Jest także niski (1,46 m...
-
Pojawienie się PEUGEOT 5008 stanowiło przełom w ofercie rynkowej - był to samochód, który spełniał wszystkie wymogi stawiane vanom, a jedno...
-
] UWAGA: szczegóły dot. tego pojazdu w specjalnym newsie poniżej.